Робота з обдарованими дітьми
ШКОЛА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
Робота з обдарованими дітьми – це
спроба засвітити зірку
С. Терейковська
Перетворення , які відбуваються у
вітчизняній системі освіти за останні десятиліття, її переорієнтація на
гуманістичні, індивідуально орієнтовані та розвивальні освітні технології змінили ставлення до
учнів, які виявляють неординарні здібності.
Головною метою школи розвитку
творчої особистості є формування всебічно і гармонійно розвинутої творчої
особистості, підготовка її до суспільно значущого самоутвердження,
самодостатності та самореалізації в дорослому житті.
Головним завданням моделі є
створення необхідних умов для самовиховання та самореалізації учнів, надання
допомоги кожному з них знайти й реалізуватися у шкільному колективі, у сім’ї
,навколишньому оточенні, суспільстві.
Система роботи школи розвитку
творчої особистості включає такі елементи:
·
діяльність психологічної служби з діагностики та
своєчасного виявлення обдарованих дітей;
·
поповнення банку даних про здібних і обдарованих дітей та
творчих вчителів;
·
розробка вчителями – предметниками індивідуальних планів;
·
встановлення зв’язків з ВНЗ;
·
робота психолога
з обдарованими учнями;
·
підготовка до олімпіад, введення спецкурсів за вибором,
факультативів, гуртків;
·
участь в олімпіадах, конкурсі – захисті МАН та
різноманітних конкурсах;
·
використання комп’ютерних технологій;
·
робота методичних шкільних об’єднань, творчої групи;
·
панорама творчості(відкриті уроки);
·
індивідуальні та групові консультації з батьками;
·
батьківські збори;
·
лекторії;
·
стимулювання спільної роботи школи та сім’ї.
Вище названі елементи реалізуються через
проведення :
·
заняття гуртків та факультативів;
·
участь у предметних тижнях;
·
робота лаборантів та помічників на уроках;
·
участь у різноманітних конкурсах та змаганнях;
·
участь в олімпіадах з базових дисциплін;
·
підготовка робіт на МАН;
·
підготовка та захист учнівських проектів;
·
індивідуальна робота із здібними та обдарованими дітьми;
·
поглиблене вивчення предметів;
·
профільне навчання;
·
клуби за інтересами;
·
індивідуально – пошукова діяльність
Зерна добра в дитячі душі засіваєм,
Тому – добра людського сівачі.
Торуєм неповагу і труднощі долаєм.
Ми – не Атланти, а талантів збирачі.
П рограма роботи з обдарованими дітьми
Статистичні дані про стан охоплення дітей поглибленим та профільним навчанням
Бондар Олена Сергіївна народилась 2 червня 1994 року в селі Женишківці Віньковецького району Хмельницької області у сім’ї працівників ПОП «Іскра».
З дитинства захопилась малюванням. В удосконаленні її майстерності не аби яку роль відіграє сусід Гикавчук Микола Антонович, місцевий самодіяльний художник.
Захоплюється поезією.
Неодноразово брала участь у різноманітних конкурсах і виставках з образотворчого мистецтва.
Учні нашої школи щорічно посідають призові місця на районних олімпіадах, конкурсах, районному етапі конкурсу захисту наукових робіт МАН. В 2010-2011 н.р. ІІІ місця на районному етапі МАН посіли учні 11 класу Козак Іван та Майданюк Наталія.
Козак Іван. Село Женишківці в радянську добу: дослідження забутих сторінок недавнього минулого