Наша школа для нас найкраща
Герб школи
Прапор школи
Гімн школи
Із любові дитячої виткана,
Перешитая наскрізь добром,
Переплетена щедро й заквітчана
Цвітом вишні і нашим теплом.
Приспів
Знань острівець, рідна школо,
Вірна планета добра,
Дивом засіяне поле,
Рідная школо моя.
Світ золотий, рідна школо,
Ти альма-матер свята,
Мудрості сонячне коло,
Рідная школо моя.
З року в рік, з давнини та минулості
На дитячі серця золоті
Саме ти із любов'ю і мудрістю,
Викладаєш узори святі.
Приспів
(натисніть, щоб отримати можливість перегляду)
Женишковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів. Головний корпус в 2009 р. і сучасний вигляд
Корпус № 2
Корпус №3. (фрагмент). Свято квітів в молодших класах.
Наша школа
ШКОЛА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
КОНЦЕПЦІЯ «ШКОЛИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ»
Робота з обдарованими дітьми – це спроба засвітити зірку
С. Терейковська
Перетворення , які відбуваються у вітчизняній системі освіти за останні десятиліття, її переорієнтація на гуманістичні, індивідуально орієнтовані та розвивальні освітні технології змінили ставлення до учнів, які виявляють неординарні здібності. Головною метою школи розвитку творчої особистості є формування всебічно і гармонійно розвинутої творчої особистості, підготовка її до суспільно значущого самоутвердження, самодостатності та самореалізації в дорослому житті. Головним завданням моделі є створення необхідних умов для самовиховання та самореалізації учнів, надання допомоги кожному з них знайти й реалізуватися у шкільному колективі, у сім’ї ,навколишньому оточенні, суспільстві. Система роботи школи розвитку творчої особистості включає такі елементи: • діяльність психологічної служби з діагностики та своєчасного виявлення обдарованих дітей; • поповнення банку даних про здібних і обдарованих дітей та творчих вчителів; • розробка вчителями – предметниками індивідуальних планів; • встановлення зв’язків з ВНЗ; • робота психолога з обдарованими учнями; • підготовка до олімпіад, введення спецкурсів за вибором, факультативів, гуртків; • участь в олімпіадах, конкурсі – захисті МАН та різноманітних конкурсах; • використання комп’ютерних технологій; • робота методичних шкільних об’єднань, творчої групи; • панорама творчості(відкриті уроки); • індивідуальні та групові консультації з батьками; • батьківські збори; • лекторії; • стимулювання спільної роботи школи та сім’ї. Вище названі елементи реалізуються через проведення : • заняття гуртків та факультативів; • участь у предметних тижнях; • робота лаборантів та помічників на уроках; • участь у різноманітних конкурсах та змаганнях; • участь в олімпіадах з базових дисциплін; • підготовка робіт на МАН; • підготовка та захист учнівських проектів; • індивідуальна робота із здібними та обдарованими дітьми; • поглиблене вивчення предметів; • профільне навчання; • клуби за інтересами; • індивідуально – пошукова діяльність