Експериментальна освітня
діяльність - важлива складова інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів
Умови розвитку сучасного суспільства вимагають об'єднання наукових досліджень і технологічних розробок на їхній базі з практичною реалізацією наукових ідей, створення єдиних безупинних науково‑практичних циклів і комплексів. Наступає новий етап зв'язку науки та практики. Він полягає в тому, щоб залучити вчителів до науково‑дослідної діяльності, познайомити їх з технологією дослідження та навчити самостійно вирішувати науковим способом поточні шкільні проблеми.
Експеримент (від латинського – досвід, проба) – один із провідних методів наукового пізнання, за допомогою якого педагог в умовах, що контролюються та керуються, досліджує явища дійсності. Експеримент виявляє правомірність рішень, що пропонуються, своєчасно вводячи факти (зміни), які визначають поведінку його учасників, та реєструючи ті зміни, які пов'язані з дією введеного фактора.